19 Eylül 2018 Çarşamba

Her Yerde İsraf Var



Sürekli Zorunlu "Ücretli" Mesleki Eğitim Üzerine...

Eğitimin faydalı olduğunu düşünüyorum. Fakat ücretli olmasını kabul edemiyorum. Tam bize göre bir hareket. Yönetmeyi becereme, sonra bunun ceremesini ülkede vatandaş, bizim camiada da meslektaş çeksin.

Ülkemizde para mı bitti sıcak para nerede var? Hoop fabrikaları sat, onu sat bunu sat, özelleştir. Mesleğimizde kaynaklar mı tükendi, para nerede var? Hoop bir eğitim furyası başlat meslektaş üzerinden kaynak yarat?

Hiç ben ülkede tasarruf yapayım, insanları üretime yönlendireyim deme? Hala israf hala smothi, hala şatafat, hala saray. Hiç ben meslekte tasarruf edeyim, huzur haklarımızı almayalım, başka kaynaklar bulmak için kafa yorayım deme! Hala israf, hala artistlik, sdyneyler, kongreler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...