14 Nisan 2018 Cumartesi

Ben Yanmasam, Sen Yanmasan, Biz Yanmasak...




Ben yanmasam, sen yanmasan, biz yanmasak, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa...

Ne zaman; “Ben bu işleri bırakıyorum, bunlardan hiçbir şey olmaz, herkes kendi menfaatinin peşinde, kimse mesleğini düşünmüyor, o kadar haksızlık adaletsizlik var ama kimse sesini çıkarmıyor.” diye düşünecek olsam, Hazreti Hüseyin’in şu hikayesi gelir aklıma…

Hazreti Hüseyin Küfe’ye gitmek üzere yola çıkacağı sırada müminler gitme ya Hüseyin korkarız ki Küfeliler seni yarı yolda bırakır, seni satar demişler. Hazreti Hüseyin’de ben kimseye güvenip de yola çıkmıyorum demiş. Büyük bir zulüm büyük bir adaletsizlik var, ben bu yola çıkmazsam, bu yola baş koymazsam korkarım ki benden sonra kimse zulme başkaldırmaz adaletsizlikle savaşmaz diye buyurmuş.

Ben bu yola çıkmazsam, sen bu yola çıkmazsan zulüm ve adaletsizlik hiç bitmeyecek...

Hasan Volkan ÇEVİK
Mali Müşavir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...